Alla inlägg under maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 23:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

:-)

Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 23:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 23:18

Dagens Beroende:

Huvudvärkstabletter! Migrän är inte att leka med..! :-(

 

Dagens Dricka:

Isvatten! Saft!

 

Dagens Måste:

Fan... Nog för att jag har funderat på min nästa artikel för tidningen och brainstormat för att komma på en bra ide´... Fast inte har man kommit upp med något.. Vet inte ens när deadline är...! Måste ske nåt nu så att jag hinner göra nåt och kanske göra research och sätta ihop en bra vettig artikel...!

 

Dagens Längtan:

Till nästa liv! Det kan fan inte bli värre än detta här jävla fucking helvetes-livet..!

 

Dagens Ros:

Till min styvpappa, han fyller 86 år nu idag! :-)

 

Dagens Sjukaste:

Har insett att jag kanske missar YEAH-Festivalen nu imorgon då Osten Af Mozzarella ska lira... Bara för denna här fucking migränen! :-(

 

Dagens Bitch:

Funderar på att flytta min blogg till hemlig adress pga. att det existerar folk som snokar runt och är fucking nyfikna, m.m.

 

Dagens Darling:

Lilla Hjärtat Katerina Kazelis Från Big Brother 2011 har gjort en egen officiell fan-sida på Facebook!

Love you Lilla Hjärtat! ;-)

 

Dagens Sötnos:

Wow... Vilken sötnos jag fick syn i hallen... Det var någon där i spegeln... Måste vara från nån skräckfilm... Fan, vad människan såg ut..! Undrar om den där saken bor här hos mig eller... Åh fan... var det jag det eller...! *S*

 

Dagens Finaste:

Min fina Pojkvän och alla de fina sms- som har har skickat till mig och de fina mail på Facebook som jag har fått av honom! Han har räddat mig flera gånger om idag med att vara världens finaste Pojkvän! :-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 16:12

Här är kort från helgen som har varit, självklart är det mitt favorit-motiv som jag har klickat på, vem kan låta bli...! ;-)

 

Här är min fina sköna charmiga söta fina underbara Pojkvän! ;-)


                        


   

Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 13:41



En tjej kommer hem efter att ha varit borta hela natten.

Killen frågar vart hon har varit.

Tjejen säger att hon har sovit över hos en kompis.

 Killen ringer tjejens 10 bästa kompisar men ingen av dem säger att hon har sovit över.

 

En kille kommer hem efter att ha varit borta hela natten.

Tjejen frågar vart han har varit.

Killen säger att han har sovit över hos en kompis.

Tjejen ringer killens 10 bästa kompisar...

8 av dem säger att han har sovit över hos dem och 2 säger att han fortfarande är kvar.

 

 

Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 13:22

Nämn något som gjorde dig glad igår:

Min underbara fina pojkvän och hans söta charmiga sms och mail på Facebook!

 

Vad gjorde du kl 08 imorse:

Vaknade vid 07.30-tiden och låg i sängen 8.00 och försökte överleva migränen...!

 

Vad gjorde du för 15 min sedan:

Läste ett sött sms från min fina Pojkvän! :-)

 

Det sista du sa högt:

" Inte klokt... Bruden måste vara störd och ha big problems! "

Jag råkade komma in på Kisses blogg och fick syn på hur bruden ser ut... Okey, jag är jävligt smal och har alltid varit det i hela mitt liv... Men denna här bruden är ju värre smal än annan... ! Käkar barnmat gör hon också, hon kanske ska söka hjälp istället! No more comment´s!

 

Det senaste någon sa till dig:

Hmm... Kommer inte ihåg vad någon sa till  mig sist... Gammal och senil typ...! *S*

 

Vad har du druckit idag:

The, Mjölk, Coca Cola!

 



 


Vad var det senaste du åt:

Mat... Köttfärsröra & ris & sallad!

Vad var det senaste du köpte:

Bla. vindruvor...!


Vad är det för färg på din ytterdörr:

Grön


Vad är det för väder hos dig nu:

1000-wattaren & en blå himmel!


Godaste glassmaken: 

Chockladgass ♥

Allra helst med chokladsås!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja, det gör jag definitivt!

Har varit med om det två gånger i hela mitt liv, det var när jag gick i sjuan och när jag träffade min nuvarande fina Pojkvän!

Sover du tungt:

Det beror på..!



Drömmer du mardrömmar:

Nej! Enstaka gånger i mitt liv har jag haft riktigt hemska mardrömmar!


Favoritklädsel:

Kan inte välja, har många!



Favoritlåt just nu:

Kan inte välja, har många favoritlåtar nu!



Vad ser du om du tittar till höger:

Ser in till mitt sovrum!



Vad gör dig glad just nu:

Ingenting just nu! :-(



Vad ska du göra härnäst:

Försöka att få ordning på köket, måste diska och röja på köksbordet!



Höger eller vänsterhänt:

Högerhänt!

Men jag äter vänsterhänt!

När jag var liten så ville jag använda vänstern med hade en för jävlig pappa som skulle träna bort det och tvingade mig att använda höger



Tyvärr, min mamma hade inte mycket att säga till om emot diktatorn och helvetesmannen!



Humör just nu:

Helt fucking död och humöret långt under fryspunkten!



Favoritgodis:

Lakris, både salt och söt lakris!

Mörk choklad!

Choklad med nötter!



Kläder just nu:

Det vill ni inte veta... Bara myspyskläder, sköna som fan!



Sommarplaner:

Ha kul och njuta av sommaren, vara med min fina Pojkvän, vännerna, m.m.



Hur många kuddar sover du med:

2 stycken kuddar!



Spelar du något instrument:

Piano!



Morgon eller nattmänniska:

 Definitivt en nattmänniska, gillar inte att sova!



Vad är det viktigaste för dig:

Min fina Pojkvän & kärleken! Livet! Det är det som håller mig vid liv..!



Är du kittlig:

Det beror på... Ibland och ibland inte!



Snarkar du?

 Nej!


 

Längtar du mest efter just nu:


Finns mycket som jag längtar efter just nu!


 


Jag
Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 12:10

En tjej har skrivit i sin blogg och var grymt förbannad:

 

"Det är sjukt att en kille som knullat en massa tjejer omnämns som en grym kille, 'he's the man' , men om en tjej gör samma sak så är hon en  slampa!"

Vad är det för fel på samhället?"

 

En "logisk" kille svarar tjejen:


"Man måste se det ur rätt vinkel!

Om man har en nyckel som kan öppna ett lås så är det en bra nyckel!

Om du har en nyckel som öppnar en massa lås så är det en riktigt grym nyckel, "the master key"!

 Men om man har ett lås som kan öppnas av vilken nyckel som helst så är det ju ett riktigt skitlås!"


 

Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 12:00

Lille Erik  gick på småskolan när läraren frågade eleverna vad deras pappor jobbade med.


De vanliga svaren dök upp: Polis, advokat, brandman, osv...

 Men Erik som vanligtvis var den som höll låda och var klassens mest aktive kille, satt för sig själv i ett hörn.


 Läraren tyckte detta var konstigt och frågade Erik om han inte skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbade med.


Erik sa:


- Min farsa är erotisk dansare på en homo-bar.

Där han tar av sig alla kläderna och dansar näck framför en massa andra kåta män som betalar honom för det. Och de som betalar riktigt bra följer han med hem och blir påsatt av...


Läraren blev mycket förskräckt över denna förklaring, Han drog lille Erik  åt sidan medan de andra i klassen satt å ritade:


- Är detta sanningen Erik?


- Näääe svarade Erik  skamsen, men farsan spelar fotboll i Djurgårdens IF, och det är så jävla pinsamt...!


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards