Alla inlägg den 4 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 11:30

Nu har man pratat med vårdcentralen... Fick en tid imorgon... tidigt imorgonbitti... Det är bara att tacka ja till det som erbjuds och försöka stå ut en dag till med detta här jävla fucking helvetet till infektionen...!

 

Slår vad om att detta här kommer att bli min död!

 

Kanske ska göra som min morsa... Ta hem det vita arkivet och fylla i hur man vill ha sin begravning och förbereda sig för en tripp upp till himmlen...

 

Skämtar väl... Har ju humor och glimten i ögat, vad tror ni om mig egentligen... *S*

 

Jag är en fighter och nu ska jag leva på alvedon och dricka mycket och vila helqa dagen och vänta tills imorgonbitti så att man får penicillin! :-)

 

Wish me good luck..! ;-)

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 11:20



Jag hänger på Facebook... Och jag hänger på YouTube... Och jag hittade detta här, en kul sak! *S*

 

Här är den Officiella Pufflåten Puffa Mig Nu med J.L..

Poppa & Puffa På! ;-)



Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 11:15


 



Seriöst!

 

Ett budskap till ex-män och ex-pojkvänner!

 

Du ÄR satsen som din morsa borde ha svalt!

Du ÄR en misslyckad abort!


Din morsa ÄR satsen som din mormor borde ha svalt!

Din morsa ÄR en misslyckad abort!

Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 10:45

Okey okey okey... Jag skulle aldrig ha checkat upp det! Fy fan vad vidrigt!

 

Jag kollade lite på sökresultaten här på bloggen igårkväll och hittade då en sökning på ett namn + pojkvän...

 

Detta här namnet är min gamla lärare som jag hade i geografi och biologi på när jag gick på högstadiet på Spånga Gymnasium, okey, alla redan då visste att han var bög, ingen nyhet precis.

Han är inte bara lärare utan kläddesigner och rör sig i kändiskretsarna, varit på tv på 90-talet, m.m., så han är lite av kändis...!

 

Jag blev nyfiken på detta här och googlade lite, bla, hur min gamla lärare ser ut nu för tiden och hur dan pojkvännen ser ut...

 

Det skulle jag fan aldrig ha gjort, fy fan vad vidrigt...!

 

Jag hittade bilder på min gamla lärare och denna här mycket mycket mycket unga pojkvännen...

 

Jag vet att min gamla lärare är 66 år, fyller 67 år nu i år...

 

Jag trodde först att hans pojkvän var typ 25-30 år... Men han är ännu yngre än så... Han är 21 år och fyller 22 år nu i sommar!

 

Jag har en dotter... Min äldsta dotter är exakt lika gammal som hans pojkvän, född samma år och samma månad, skiljer bara ett par veckor mellan dom...

 

Denna här pojkvännen gick tydligen inte gymnasiet på Spånga Gymnasium... undrar om han gick högstadiet där... Törs fan inte ens tänka tanken... Detta här är ju mer och mer åt pedofilhållet!


Undrar om han gick och spanade in killarna i min klass typ och alla andra klasser på både högstadiet och gymnasiet... När jag gick där så var min gamla lärare i åldern 35-38 år... Vidrigt!

 

Tydligen så hade denna här pojkvännen varit där på besök i plugget då han gick på gymnasiet i en annan skola som ligger nästan i närheten typ,  med en grupp som skulle se på alla djuren som finns där och min gamla lärare tar ju hand om studiebesök, det gjorde han även på den tiden då jag gick där.

Detta var någongång under hösten 2007.. Då måste de ha träffats, första gången eller inte, vem vet...

 

Detta här är fullkomligt vidrigt...!


Vad kan en gammal gubbe på 66 år ha gemensamt med en ung 21-åring, och vice versa...

 

No more comment´s!

Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 09:30

Vilken helt underbar dag det är och vad toppenbra jag känner mig...

 

Näeeee, vem försöker jag lura egentligen... *S*

 

Jag är helt död och däckad av infektionen och jag har plingat vårdcentralen och bokat en tid då de ska ringa upp så att man får prata med dom och förhoppningsvis komma dit och få penicillin!

 

Vårdcentralen skulle ringa här någongång på förmiddagen... Så nu väntar man på det typ! *S*

 

Men det är ju vackert väder ute... 1000-wattaren strålar för fullt och  en blå himmel, alltid något... att bli bländad av... *S*

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 09:00


 



Tjej och het..
- Jo tack jag vet!


 

Smidig och läcker..
- Tack det räcker!


 

Tjej och smart..
- Så uppenbart!


Killar vill se oss falla men vi knäcker dom alla!

Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 08:00




Dagens Låt:

 

The Black Eyed Peas  -  Where Is The Love?

 

Därför:

 

Jag är inte ett fan av The Black Eyed Peas, fast denna här låten är faktiskt fucking toppen bra! :-)

 

Lyssna & Njut på Where Is The Love? med The Black Eyed Peas! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 07:30




Dagens Gott & Blandat:

 

MFK & Pidde  -  Malmö Vårt Lag

 

Därför:

 

Jag är från Skåneland, nästan iallafall... *S*

Jag är är halvskåning, har bott i Malmö Stad och min pappa, min farmor och farfar och deras familj och släkt är allihopa från Skåneland!

 

Jag älskar den skånska dialekten Skånska, Helsingborgskan är finaste och mjukast... om man ska jämnför med Malmö-dialekten så är hårdare i tonfallet!

Yeah... jag har faktiskt pratat äkta skånska en gång i tiden! *S*

Jag och mina föräldrar flyttade dit till Malmö när jag var 3½ år och bodde på Ingenjörsgatan mitt emot Mobilia i ca 3 år, då fick jag den skånska dialekten i mig men att säga mitt namn på skånska med skorrande r... nej, där gick min gräns! Allt annat kunde jag säga på ren skånska med skorrande r..! *S* När jag var 6 år och samma år som jag skulle börja första klass och skolan så flyttade vi till Stockholm... Gissa vem som fick divig äkta Stockholmsdialekt.. ! ;-)

 

Jag har varit mycket i Skåneland när jag var barn och även som vuxen och tillbringande hela sommarna i vackra Skåneland!

Mina smultronställen i Skåneland är Skälderviken, Ängelholm, Båstad, Torekov, Öllöv Strand, Helsingborg, Kullen, Flickorna På Skäret, Malmö...!

 

Mitt älskade Skåneland har en speciell plats i mitt hjärta och själ och min mamma, som är född i Örebro  Stad, precis som jag, älskade också Skåneland och vi två var mycket där tillsammans!

 

Min sk. pappa som jag hade.. Ja, vad ska man säga, det enda som är bra med den snubben är att han är en äkta Skånepåg från vackra Skåneland och född i Lund, uppvuxen i Sjöbo och bott i Malmö i nästan i hela sitt liv! Och att han gav mig det Skånska arvet och det vackra Skåneland som finns i mitt hjärta och själ för evigt!

 

Yes, min pappas absoluta favoritlag var det blåvita Malmö FF och det laget följde han sedan barnsben enda fram tills graven och han hade årskort och gick på alla Malmö FF matcher och  han diggade Zlatan!

 

Vi bodde i Stockholm och naturligtvis så är mitt favoritlag AIK, det går aldrig ur en...! Min pappa tog mig på derbyn a la Malmö FF - AIK på Råsunda när jag växte upp, vilka fina minnen...! :-) Man kan säga att det rådde tredje världskriget mellan min pappa och mig och vem som skulle vinna! *S*

 

Denna här fina låten Malmö Vårt Lag  går till mitt vackra Skåneland, Malmö FF och alla fina vackra underbara minnen! ;-)

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards