Alla inlägg den 13 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 13 maj 2011 00:58




Här är startlistan för finalisterna i Eurovision Song Contest som går av stapeln nu på Lördag och Sverige och Eric Saade med låten Popular startar som nr. 7!



  1. Finland
  2. Bosnien & Herzegovina
  3. Danmark
  4. Litauen
  5. Ungern
  6. Irland
  7. Sverige
  8. Estonia
  9. Grekland
  10. Ryssland
  11. Frankrike
  12. Italien
  13. Scheiws
  14. United Kingdom
  15. Moldivien
  16. Tyskland
  17. Rumänien
  18. Österrike
  19. Azerbaijan
  20. Slovenien
  21. Island
  22. Spanien
  23. Ukrania
  24. Serbien
  25. Georgien

 






Av ♥ Mira ♥ - 13 maj 2011 00:29

Jag har sett att Gurkan får mycket skit för att han gör reklam för sig själv nu under radioveckan och för all del innan också, och att folk tycker att han går in för att han ska bara vinna Big Brother 2011 och spelar ett negativt spel!


Men vad gör då Björnligan... Peter, Simon och Martin... Exakt samma sak men det säger folk ingenting om utan går enbart på Gurkan om detta här!


En annan sak och min personliga åsikt, Big Brother är ju en tävling, ska man inte gå in för att tävla då... Varför får Gurkan så mycket skit för det!


Björnligan klarar sig undan det men inte Gurkan, vad är folks problem???


Det är ju dubbelmoral så att det visslar om det från folk och deras fucking åsikter!


 

Av ♥ Mira ♥ - 13 maj 2011 00:22

Big Brothers deltagare är nominerade till Söndagens veckofinal förutom en deltagare det är Martin, han fick av sina lagkamrater i baddräktsmaffian immunitet så han sitter säkert på söndag och kan andas ut!


Dessa 6 andra deltagare är nominderade:


Sara

Peter

Gurkan

Simon

Christian

Madelene


Jag hoppas verkligen att Peter åker ut nu på Söndag!

Folk som jag också vill ha ut ur Huset är Sara och Madelene!


Ska bli spännanade att se vem som får lämna Big Brother-huset nu på söndag, hoppas bara att cirkusgänget med Gurkan och Christian sitter säkert!


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards