Alla inlägg den 15 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 18:13

Det är viktigt att tänka på miljön, här är 3 st. trevliga energispartips:


1) Släck lampan och tänd varandra
2) Sänk rumstemperaturen och värm varandra.
3) Stäng av tv:n och sätt på varandra ;)


 

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 17:28

Nu blir det att mysa i köket och min fina underbara pojkvän och jag ska baka smarriga kakor, Hallongrottor!

Det har vi gjort förrut och fy fasen vad de är goda! :-)

 

Pojkvännen och jag älskar att pyssla i köket och laga mat och baka och göra smarrigt fika och han är den första killen som är sån här, mina ex-killar är natt som dag som min pojkvän och det är därför de är EX-killar! Ha Ha Ha!

 

Min underbara fina pojkvän har allt som jag önskar och vill ha hos en kille och det är absolut ingen av mina EX-killar som toppar honom och min pojkvän och jag ska hålla ihop nu och för alltid och även om det existerar folk som försöker förstöra och krascha för oss så påverkar det inte oss, varken min pojkvän eller mig!

 

Nu blir det hångelparty i köket och baka smarriga Hallongrottor...! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 16:36

Här är Top 3 i Eurovision Song Contest 2011!






Vinnaren Av Eurovision Song Contest 2011


Azerbajdzjan


Ell/Nikki


Running Scared


221 Poäng




2:A Plats

Italien

Raphael Gualazzi

Madness Of Love

189 Poäng






3:E Plats


Sverige


Eric Saade


Popular


185 Poäng

 

 

 


Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 15:33

Gårdagens Frukost:

Gjord av min fina underbara sötis och det blev min vanliga, socker med kaffe och en halv macka med massor av ost! :-)

 

Gårdagens Verklighet:

Sverige och Eric Saade och bidraget Popular rockade fett i Eurovision Song Contest och Eric Saade bevisade för allt rå-sågningar inför både semifinalen och där han gick vidare och enligt siffror ifrån seminfinalen så vann Sverige den Semifinalen och fick flest röster och därefter följde Danmark på andra plats!

I finalen låg Sverige i top genom hela röstningen och slutade på en tredje plats, och bara fyra poäng efter andra platsen!

Så håll enbart käften de som inte trodde på det svenska bidraget och Eric Saade och Popular och som inte inser vad som går hem i Europa och att Sveriges bidrag ÄR superduper coolt och fucking toppen bra och har allt, hela paketet med Eric och sången, dansarna, effekterna, koregrafin, glaskuben, m.m.

 

Gårdagens Psykbryt:

Det var två myggor i sovrummet när pojkvännen och jag skulle gå och nanna kudden... Fy fan för blodsugande vampyrer till myggor! :-(

 

Gårdagens Motion:

Pojkvännen och jag tog en promenad i det vackra vädret med det var ingen direkt värme trots 1000-wattaren och den blå himmlen och det blåste burrigt som fan!

 

Gårdagens Sjukaste:

Irlands bidrag med artisterna tvillingbröderna Jedward och låten Lipstick!

Fan, det var påtända duracellkaniner som hoppade upp och ner som ett par fucking hysteriska studsbollar som var högt som lågt... Blev ju sjösjuk att titta på dom! Ha Ha Ha!

 

Gårdagens Saknad:

Det var med mycket stor sorg och toksaknad som man hade efter Norge och deras bidrag Haba Haba med afrikanska toner  med superduper icecoola Stella och man önskade verkligen att Norge skulle ha varit med i finalen i Eurovision Song Contest, för det bidraget var inte värt detta här fucking ödet att missa finalen! :-(

 

Gårdagens Radioprogram:

Pojkvännen och jag älskar Rakt Över Disc Med Clabbe när det gick på 80-talet och nu har Clabbe kommit tillbaka i radions P4 med sitt program i samma anda som heter DJ Clabbe! Det var nu igår mellan 18.00 - 20.00 och pojkvännen skakade rumpa och dansade sexy sexy sexy...! ;-)

 

Gårdagens Humör:

Vild & Vacker

Ung & Kär

Kåt & Galen

;-)

 

Gårdagens Vill Ha:

En hårding! ;-)

 

Gårdagens Beroende:

Min fina underbara söta sexy pojkvän! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 13:38

Jag och pojkvännen var på stan i torsdags i Örebro Stad och på kvällen var det tjejernas Vårruset 2011, här är några bilder från den kvällen! :-)



                          



 

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 13:24




Dagens Gott & Blandat:

 

Guantanamera  -  Panta Mera-Reklamen

 

Därför:

 

Det är en en cool låt och cool reklam gjord  och byggd på självaste låten! :-)



 


Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 07:30




Dagens Låt:

 

Frida  -  Festa hela natten

 

Därför:

 

Jag gillar underbara icecoola Frida från det vackra Skåneland och jag älskar den fina skånska dialekten, 7e himmlen!

Det var hon som hade allra värsta sommarplågan Dunka Mig Gul & Blå för några sommrar sedan! :-)

 

Här är en annan bra låt med Frida, Festa Hela Natten, lyssna och njut! ;-)


 



Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 07:30






Dag 1  Facebook profilbild.
Dag 2  En kväll du aldrig kommer glömma.

Dag 3  En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4  Något jag älskar.

Dag 5  Dagens klädsel.
Dag 6 5 finaste låtar.
Dag 7  5 fakta om mig själv.
Dag 8  Något jag saknar.
Dag 9  Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10  En bild på min idol.


Dag 11  Msn profilbild.


 


Dag 12 5 mål i livet.
Dag 13  Finaste bild du vet.
Dag 14  Finaste citat du vet.
Dag 15 En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16  En bild som alltid får mig le.
Dag 17  Bild på dig och dina syskon



 

Jag

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards