Alla inlägg den 7 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 7 maj 2011 11:37



God förmiddag hela världen! :-)

 

Nu har jag dykit ner i soffan.. Känner efter hur mycket jag orkar.. Om jag orkar med mig själv idag.. Nej, det är inte lätt med att ha en infektion inneboedes i kroppen som gör livet till ett helvete! :-(

 

Tack och lov så har antibiotikan börjat hjälpa och det känns pytte lite bättre iallafall, man känner att det går åt rätt håll iallafall och det är huvudsaken!

 

Ett måste som jag har nu är att skriva klart artikeln till tidningen, för jag måste ha den helt klar till nästa veckan, senast torsdag, för då ska jag skriva in den på redaktions dator så att dom har den! Kul i jul.. Inte för att jag känner mig peppad men jag inser att jag måste göra det nu även om man är helt död!

 

Problemet är att man går på ingen fart alls när man är sjuk och man har en miljon saker att göra och så lite tid på dygnet... Vad fan gör man???

Den som ger mig svaret får en puss på kinden..! ;-)



 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 7 maj 2011 08:15




Dagens Gott & Blandat:

 

Best of Anna Anka - Svenska Hollywoodfruar

 

Därför:

 

Antingen så älskar man Anna Anka eller så hatar man henne!

Jag ÄLSKAR henne, hon är som hon är, går sin egna väg  och rör om i grytan och får igång diskussioner och åsikter, m.m., och är en frisk vindfläkt i det tråkiga landet lagom Sverige! :-)

 

Yes, jag erkänner, jag har lite... mycket Anna Anka i mig och är som jag är och har alltid gått min egna väg och har mina åsikter och rör om i grytan, m.m. *S*

Av ♥ Mira ♥ - 7 maj 2011 08:00



Dagens Låt:

 

Dennis Palm  -  Hoppa Upp Och Ta Dig

 

Därför:

 

Underbara icecoola Dennis Palm kan göra superduper bra låtar med toppen musik och träffsäker text och Hoppa Upp OCh Ta Dig är  om bruden och kärleken som inte går i hans väg...! *S*

 

Lyssna & Poppa & Njut!  ;-)

 

En liten sak! Hon som är med i låten påminner  liiiiiite om min nästäldsta dotter Madeleine när hon snackar... och nästan samma dialekt! Blir så full i skratt när jag hör denna här låten och tjejen...  Det är bara kört... Kört.. Kört! *S*


Av ♥ Mira ♥ - 7 maj 2011 07:15


Dag 1  Facebook profilbild.

Dag 2  En kväll du aldrig kommer glömma.

 

Dag 3  En av de viktigaste personerna i mitt liv.



  


Min Kära Mamma ÄngelMamma!

R.I.P

29 Maj 1925 - 27 Oktober 2002



Dag 4  Något jag älskar.
Dag 5  Dagens klädsel.
Dag 6 5 finaste låtar.
Dag 7  5 fakta om mig själv.
Dag 8  Något jag saknar.
Dag 9  Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10  En bild på min idol.
Dag 11  Msn profilbild.
Dag 12 5 mål i livet.
Dag 13  Finaste bild du vet.
Dag 14  Finaste citat du vet.
Dag 15 En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16  En bild som alltid får mig le.
Dag 17  Bild på dig och dina syskon



 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 7 maj 2011 07:00



Osama bin Ladens siste facebookstatus:
"ﺣﻠﻘﺎﺕ ﺃﺣﺪﻫﻢ ﺍﻟﺒﺎﺏ ، ﻭﺍﻟﻈﻬﻴﺮ ﺍﻻﻳﻤﻦ!".
Eller översatt till svenska:
"Någon ringer på dörren, strax tillbaka.."


Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards