Alla inlägg den 10 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 10 maj 2011 07:45



Dagens Låt:

 

Elov & Beny Feat.  ARMIN  -  15 minuter, en kvart

 

Därför:

 

Me just  LOVE Elov & Beny från Örebro Stad och jag älskar deras stil och charm och alla deras superduper icecoola låtar som  både svänger och har bra kul texter med glimten i ögat!

 

Elov heter Mattias Elovsson &  Beny heter Oscar Kil och dom kommer ifrån Örebro Stad!

 

Min älsklingfavorit av grabbsen är helt givet Oscar "Beny" Kil, något att fånga för min dotter på 19 år, Madeleine, hon håller ju också på med musik och hip hop och rap och gör musik och skriver texter! Vill supergärna ha charmtrollet Oscar som svärson! ;-)

 

Lyssna & njut och...

 

"Vem vare? ..Vem vare som kasta?! Den som kasta ska få stryk!"



 


Av ♥ Mira ♥ - 10 maj 2011 07:30




Dagens Gott & Blandat:

 

ICA-Jerry Feat. ICA-Ulf  -  Kompispris

 

Därför:

 

Jag ÄLSKAR ICA-reklamen och denna här låten Kompispris är hur grymt bra och sjukt kul, lyssna så får du se...!

 

Det svänger superduper icecoolt! ;-)

 

Sjung gärna karoke..!

Här är texten, the lyrics! ;-)

 


Kompisprissången

 

Största prissänkningen någonsin... På ICAs egna varor.
Kompis Pris Kompis Pris
ICA ger dig kompispris!


På ICAs egna varor sänker vi priset
falukorv, ost o lax, glass o bacon, vilken flax!
Handen visar alla hundratals varor! Med kompispris
Kompispris, kompispris Oj vilket pangpris!


Kom-kom till ICA nu få kompispris! Spara flis! På jättestora skaror av ICAs egna varor!


Kom-kom-kom-kompispris.


Kompispris på både bindor och ris.
Kompispris, kompispris, alla kunder får kompispris.
Även hundmaten som luktar...
Kompispris, kompispris, alla kunder får kompispris.


För alla människor som gillar maaat? Yes!
Då är kompispris så himla bra såklart, underbart!



 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards